Reklamních triček s nápisy je všude plno, jenže příjemné pocity v nás vyvolají jen takové motivy, co „jsou na úrovni“. Samozřejmě, že to nejsou „primitivní a hrubé výrazy“ ve stylu pivních či sexuálních rekordmanů, anebo destruktivních kreací. Aby nápis, výšivka či symbol doopravdy zaujal, musí mít vtip, a to není zas až tak snadné. Technika výtisků a výšivek je dnes mocná, dokáže vyzdobit leccos a tak je již na nás, aby nápad, co se v naší mysli zrodí, nebyl fádní, hloupý a vulgární.

bavlněné mikiny

Co se osvědčilo tisknout či vyšívat na textil

Inspirovat bychom se mohli u některých již hotových projektů, s nimiž se občas potkáte na ulici, nebo při pobytu v přírodě.

Čím méně, tím lépe – nemá význam na celou plochu zad umístit obrovské foto či dlouhý text. Stačí maličkost. Překvapivě velký úspěch mají jména na zádech nebo přezdívky – v kontrastní barvě, např. žlutá na tmavě modré nebo bílá na zelené apod. Takto lze pojmout např. výšivky na mikiny, je to zajímavý námět na dárek pro členy nějaké výpravy, např. v zimě na lyžovačku do hor nebo v létě na cyklistické soustředění. I obyčejná bavlněná či fleecová mikina dokáže udělat radost, i když se to zdá jako drobnost.

dívka v mikině

Logo na levé části hrudi – pokud se chcete odlišit např. mezi vodáky v kempu, zkuste přijít s jednoduchým motivem ve formě výšivky či sítotisku na levé straně hrudi. Není nutné malovat obří pádlo přes celý hrudník a k tomu nápis „Udělal jsem se“! V jednoduchosti je krása, stačí třeba jen symbol – znak vaší obce, klubu nebo sdružení, jméno či název skupiny spojené s koníčky a zájmy, tak jako to mívají skauti na výšivkách.

Firemní logo – ve firmě se vždy lépe pracuje, pokud je kolektiv stmelený nějakými společnými prvky (společná návštěva restaurací, dovolená, zábavné akce, oslavy narozenin, večírky atp.) V tomto duchu lze kolegy obdarovat nějakou maličkostí a reklamní mikina https://promotextile.cz/cs/6-mikiny s výšivkou je ideální způsob, jak to provést. Opět stačí jméno a logo firmy a právě spojení jména (přezdívky) s firemním logem dokáže upoutat pozornost kolemjdoucích na ulici, což je markantní např. u takové stavební nebo stěhovací firmy.